FAQ

For at gøre det overskueligt for dig har vi inddelt de mest stillede spørgsmål i kategorier. Hvis du har nogle spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte mig.

  • Webshoppen
    • Kan i skaffe en vare til mig?

      Mangler du en vare, som ikke er på shoppen, så tøv ikke med at kontakte os, så skaffer vi det gerne hjem til dig.

    • Har I en butik?

      Nej, vi har ikke en fysisk butik. Men du har mulighed for at bestille med afhentning på lageret. Det vil ligeledes være muligt at komme forbi lagret efter aftale og handle.

    • Hvornår er der åbent?

      Vi har ingen faste åbningstider, Hent selv er muligt fra kl. 9-15 alle hverdage, eller efter aftale.

    • Kan jeg få mængderabat?

      Som udgangspunkt ikke, men skriv ved større mængder så ser vi på det.

    • Varen er ikke på lager?

      Som ny startet virksomhed har vi et begrænset varelager, og bestiller derfor mindre mængder hjem. Er der noget du specifikt mangler så kontakt os, så finder vi ud af det.

    • Kan jeg købe på kredit?

      Desværre ikke på nuværende tidspunkt.

  • Forsendelse
    • Hvornår og hvor kan jeg hente min “hent selv” ordre?

      Når din ordre er pakket, vil du modtage en mail med et link, hvor du kan booke afhentning. Din ordre kan afhentes på Sivlandvænget 3, 5260 Odense S.

    • Er det muligt at få gratis fragt?

      Nej, vi har ikke længere gratis fragt pga. ophørsudsalg.

    • Hvor lang leveringstid er der?

      GLS leverer på 1-2 hverdage. Bemærk, at helligdage og weekender ikke tæller som en hverdag.

    • Hvornår sendes min pakke?

      Vi sender alle hverdage minus helligdage. Bestiller du inden kl. 13 sender vi samme dag. Pakker bestilt efter sendes den efterfølgende hverdag.

    • Hvad koster fragt?

      Det er gratis at hente pakke på vores lager i Odense. Til nærmeste pakkeshop 39,- og hjemmelevering afhænger af pakkens vælg.

      Der er gratis fragt til nærmeste pakkeshop ved køb over 500,-

    • Hvor langt er min ordre?

      Så snart din ordre er pakket modtager du en særskilt mail fra GLS med en track and trace kode. Med den kan du se hvor langt din ordre er kommet. Bemærk, at der kan gå op til 24 timer fra du modtager koden til ordren kan ses.

    • Min pakke er ikke kommet?

      Bemærk 1-2 hverdages levering. Derefter kontakt GLS på tlf. 76 33 12 59 og oplys din track and trace kode. Hvis de ikke kan hjælpe dig, kontakt os.

  • Bageunivers
    • Kan jeg bestille en kage?

      Som udgangspunkt laver jeg ikke bestillingskager.

    • Jeg har et spørgsmål til en opskrift, hvor skal jeg henvende mig?

      Hvis du har et spørgsmål til en opskrift, kan du kontakte mig på mail eller kontakte mig via Instagram

    • Hvornår afholder i kurser?

      Du kan se alle vores planlagte kurser her. Alle kurserne bliver afholdt hjemme hos mig privat. Det er små hold og der er god tid til spørgsmål.

    • Kan jeg få et privat kursus?

      Ja det kan du godt. Jeg kommer gerne ud og underviser, eller afholder kurser hjemme hos mig – dog minimum 6 deltagende.Det er også muligt at købe ene timer.

    • Må jeg dele dine billeder/opskrifter?

      Alle billeder på siden må ikke bruges i andre sammenhæng, end med link til mine opskrifter, hvor det tydeligt fremgår at det er min opskrift og mit billede. Du er altid velkommen til, at dele opskrifter med venner og familie 😉

      Benyttes materialet med kommerciel interesse kontakt mig.

  • Det med småt
    • Kan jeg bytte min varer?

      Hos Det Glade Køkken tilbyder vi 60 dages returret fra du modtager din pakke, gælder ikke fødevarer . Du har selv ansvaret for, at sende pakken retur til os. Vi afhenter ikke returordre i pakkeshops.

      Husk at sende os en mail om at du ønsker at returnere, INDEN du sender pakken retur.

      Du kan eventuelt købe din returseddel her.

    • Kan jeg ændre min ordre?

      Det er muligt at tilføje/ændre din ordre indtil at den er pakket og afsendt (gælder ikke ved særlige kampagner og tilbud). Du har selvfølgelig altid 14 dages fortrydelsesret fra du har modtaget ordren.

    • Hvordan behandlinger i mine oplysninger?

      Du kan læse mere på vores side om privatlivspolitikker

    • Får jeg refunderet fragten, når jeg sender en pakke retur?

      Desværre ikke, vi betaler GLS uanset om du beholder varen eller ej. Vi kan derfor ikke tilbyde at returnere fragtomkostningerne

    • Min vare er defekt ved ankomst, hvad gør jeg?

      Hurtigst muligt kontakt os på kontakt@detgladekoekken.dk. Medsend ordrenummer, navn, adressen og en beskrivelse af den/de vare som er ødelagte. Vi kan i nogle tilfælde få erstatning hos GLS, medsend derfor gerne dokumentation i form af billeder af kasse, indhold samt forsendelseslabel. Smid ikke kassen ud før du hører fra os.

Skriv

Du er mere end velkommen til at skrive til os
– vi svarer indenfor 1 hverdag

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær den første til at få produktnyheder, rabatter og de nyeste opskrifter